Preskočiť na obsah
Drahí zákazníci, objednávky prijaté od utorka 21.12. budeme vybavovať najskôr 27.12.  Prajeme krásne Vianoce!
€0.00 Cart
  • Modrotlač
  • Pánske tričká
  • Dámske tričká
  • Odznaky
  • Tašky
  • Hrnčeky
  • Multifunkčné šatky
  • Zubné kefky
  • Kontakt
  • Nákupný košík
Menu
  • Modrotlač
  • Pánske tričká
  • Dámske tričká
  • Odznaky
  • Tašky
  • Hrnčeky
  • Multifunkčné šatky
  • Zubné kefky
  • Kontakt
  • Nákupný košík
Produkty
O nákupe
Košík
Menu
  • Výpredaj
  • Odznaky a kľúčenky
  • Modrotlač
  • Dámske tričká
    • Dámske tričká modrotlač
    • Dámske folklórne tričká
    • Dámske slovenské tričká
    • Dámske tričká osobnosti
  • Pánske tričká
    • Pánske tričká modrotlač
    • Pánske folklórne tričká
    • Pánske slovenské tričká
    • Pánske tričká osobnosti
  • Multifunkčné šatky
    • Folklórne multifunkčné šatky
    • Športové multifunkčné šatky
  • Folklórne eko tašky
  • Folklórne hrnčeky
  • Doplnky do bytu
    • Zubné kefky
    • Levanduľové vrecká
€0.00 Cart
Drahí zákazníci, objednávky prijaté od utorka 21.12. budeme vybavovať najskôr 27.12. Ďakujeme a prajeme krásne Vianoce!
Domov / Informácie o nákupe / Všeobecné obchodné podmienky
Nakupovať

O nákupe

  • Najčastejšie otázky
  • Doprava a poštovné
  • Možnosti platby
  • Reklamácia a vrátenie
  • Obchodné podmienky
  • Ochrana osobných údajov
  • Používanie cookies
Menu
  • Najčastejšie otázky
  • Doprava a poštovné
  • Možnosti platby
  • Reklamácia a vrátenie
  • Obchodné podmienky
  • Ochrana osobných údajov
  • Používanie cookies

O produktoch

  • Veľkostné tabuľky
Menu
  • Veľkostné tabuľky

O nás

  • Kontakt
Menu
  • Kontakt

Všeobecné obchodné podmienky

Gama print, s.r.o.
Nová 1150/5, 05311 Smižany
Slovenská republika

IČO: 47 036 486
DIČ: 2023705871
IČ DPH: SK2023705871

Základné ustanovenia

“Predávajúci” je spoločnosť Gama print, s.r.o. so sídlom Nová 1150/5, 05311 Smižany, Slovensko, IČO: 47 036 486, DIČ: 2023705871, zapísaná u Okresného súdu Košice I, vložka 31751/V

“Kontaktná osoba” je Marián Jendruch, tel. č.: 0915 033 984, e-mail: obchod@nadtatrou.sk

“Kupujúci” je fyzická alebo právnická osoba, ktorá s predávajúcim uzavrela kúpnu zmluvu.

„Tovar“ je akýkoľvek tovar predávaný prostredníctvom internetovej stránky www.nadtatrou.sk

„Objednávka“ je vyplnenie objednávkového formulára a jeho následné odoslanie kupujúcim. Kupujúci si v objednávke vyberie produkty podľa aktuálnej ponuky uverejnenej na internetovej stránke www.nadtatrou.sk.

1. Prijatie a vybavenie objednávky, kúpna zmluva

Objednávka kupujúceho je návrhom kúpnej zmluvy a samotná kúpna zmluva je uzatvorená momentom doručenia záväzného súhlasu kupujúceho i predávajúceho s týmto návrhom (záväzným potvrdením objednávky zo strany predávajúceho). Od tohto momentu medzi kupujúcim a predávajúcim vznikajú vzájomné práva a povinnosti. Uzatvorením kúpnej zmluvy kupujúci potvrdzuje, že sa zoznámil s týmito obchodnými podmienkami, vrátane reklamačných podmienok, a že s nimi súhlasí. Na tieto obchodné podmienky a reklamačný poriadok je kupujúci dostatočným spôsobom samotným uskutočnením objednávky upozornený a má možnosť sa s nimi zoznámiť.

Predávajúci si vyhradzuje právo zrušiť objednávku alebo jej časť pred uzavretím kúpnej zmluvy v týchto prípadoch: z dôvodu vypredania zásob, tovar sa už nevyrába alebo nedodáva, výrazným spôsobom sa zmenila cena dodávaného tovaru, alebo ak výrobca vykonal také závažné zmeny, ktoré znemožnili realizáciu splnenia povinností predávajúceho vyplývajúcich zo zmluvy. V prípade, že táto situácia nastane, predávajúci bude okamžite kontaktovať kupujúceho za účelom dohody o ďalšom postupe. V prípade, že Kupujúci zaplatil už časť alebo celú sumu kúpnej ceny, bude mu táto čiastka v lehote 14 dní prevedená späť na jeho účet, k uzavretiu Kúpnej zmluvy nedôjde.

Všetky objednávky prijaté týmto obchodom sú záväzné. Objednávku možno zrušiť pred jej expedíciou. V prípade, že nebude objednávka zrušená do doby pred expedíciou, a bude expedovaná, môže byť od kupujúceho požadovaná náhrada nákladov spojená s expedíciou tovaru. O prijatí objednávky ste automaticky informovaný elektronickou poštou – e-mailom. V detaile každého výrobku aj v potvrdení objednávky je predpokladaná dodacia lehota tovaru, ktorý nebol skladom. Pri každej položke je zobrazené, či je tovar na sklade alebo nie. Pokiaľ tovar nie je na sklade, alebo sklade dodávateľa, budeme Vás bezodkladne informovať o ďalšom termíne dodania.

2. Storno objednávky

Ak urobíte storno objednávky do 12 hodín, považujeme objednávku za zrušenú. Storno môžete poslať e-mailom prípadne vykonať telefonicky. Pri zrušení objednávky je nutné uviesť Vaše meno, e-mail a číslo objednávky.

3. Doprava a poštovné

Tovar doručený Slovenskou poštou – obchodný balík

Pokiaľ nebude kupujúci zastihnutý, dostane do schránky oznámenie o doručení zásielky. Zásielku si môže vyzdvihnúť na uvedenej pošte alebo požiadať o opätovné doručenie. U týchto zásielok nie je možná akákoľvek komunikácia s dopravcom a nemáme žiadnu možnosť zásielku ovplyvňovať či podrobne sledovať. Maximálna hmotnosť jedného balíka je 15 kg.

U niektorých obzvlášť neskladných, ťažkých alebo inak zle prepravovateľných výrobkov môže byť cena prepravy zvýšená. Cena za prepravu sa zobrazuje ihneď po výbere spôsoby dopravy. Reklamácia zásielky je možná iba pri prevzatí.

POZOR!
Pokiaľ je balík viditeľne poškodený, alebo ak je porušená ochranná páska, uplatnite reklamáciu priamo u prepravcu. Za škody vzniknuté pri preprave nenesie dodávateľ zodpovednosť. Zásielka je zvyčajne doručená do druhého dňa od odoslania. O odoslaní je zákazník informovaný e-mailom.

Tovar doručený kuriérskou spoločnosťou – expresný balík

Cena prepravy zahŕňa možnosť večerného doručenia (voliteľne) a telefonické kontaktovanie zákazníka, pre prípadnú zmenu doby či miesta doručenia.
U niektorých obzvlášť neskladných, ťažkých alebo inak zle prepravovateľných výrobkov môže byť cena prepravy zvýšená. Cena za prepravu sa zobrazuje ihneď po výbere spôsoby dopravy.

Reklamácia zásielky je možná do 3 dní od doručenia, za predpokladu, že poškodenie nebolo zjavné pri odovzdaní.

4. Záruka

V balíku vždy nájdete daňový doklad. Záručná lehota začína plynúť dátumom uvedeným na doklade. Na tovar poskytujeme záručnú dobu danú zákonom Slovenskej Republiky.

5. Rozpor s kúpnou zmluvou

V prípade, že vec pri prevzatí kupujúcim nie je v zhode s kúpnou zmluvou (ďalej len “rozpor s kúpnou zmluvou”), má kupujúci právo na to, aby predávajúci bezplatne a bez zbytočného odkladu vec uviedol do stavu odpovedajúceho kúpnej zmluve, a to podľa požiadavky kupujúceho buď výmenou veci, alebo jej opravou, ak nie je takýto postup možný, môže kupujúci požadovať primeranú zľavu z ceny veci alebo od zmluvy odstúpiť. To neplatí, ak kupujúci pred prevzatím veci o rozpore s kúpnou zmluvou vedel alebo rozpor s kúpnou zmluvou sám spôsobil. Rozpor s kúpnou zmluvou, ktorý sa prejaví v priebehu šiestich mesiacov odo dňa prevzatia veci, sa považuje za rozpor existujúci už pri jeho prevzatí, ak to neodporuje povahe veci alebo pokiaľ sa nepreukáže opak.

Na tovar poskytujeme záručnú dobu danú zákonom.

6. Právo kupujúceho odstúpiť od zmluvy

Ak je kúpna zmluva uzatvorená pomocou prostriedkov komunikácie na diaľku (v internetovom obchode), má spotrebiteľ právo odstúpiť od zmluvy do 14 dní od prevzatia tovaru. V takom prípade spotrebiteľ kontaktuje predávajúceho a najlepšie písomne uvedie, že odstupuje od zmluvy s uvedením čísla objednávky, dátumu nákupu a čísla účtu pre vrátenie peňazí. Finančné prostriedky je možné vrátiť tiež v hotovosti v sídle spoločnosti. Odstúpenie od zmluvy musí byť doručené najneskôr posledný deň 14 dňovej lehoty. Kupujúci má právo v rámci tejto lehoty tovar rozbaliť a odskúšať obdobným spôsobom ako je obvyklé pri nákupe v klasickom „kamennom“ obchode. Odskúšať však neznamená začať tovar používať a následne ho vrátiť predávajúcemu. Kupujúci môže uplatniť právo na odstúpenie od zmluvy u predávajúceho v listinnej podobe alebo emailom na adrese obchod@nadtatrou.sk alebo na listinnou formou na adresu Gama print s.r.o., Nová 1150/5, 05311 Smižany spôsobom nevzbudzujúcim pochybnosti, že došlo k odstúpeniu od zmluvy. Kupujúci môže použiť formulár na odstúpenie od zmluvy. V prípade vašej požiadavky Vám uvedený formulár zašleme elektronicky. Ak sa takto rozhodnete, zašlite nám spolu s tovarom Vami podpísané písomné prehlásenie o odstúpení od zmluvy s uvedením Vášho mena a priezviska, Vašej adresy, čísla objednávky, dátumu objednania a čísla účtu pre finančné vysporiadanie. Vzor formulára nájdete na tomto odkaze.

1. Toto ustanovenie zákona však nemožno chápať ako možnosť bezplatného zapožičania tovaru. Kupujúci v prípade využitia práva na odstúpenie od zmluvy do 14 dní od prevzatia plnenia, musí predávajúcemu vydať všetko, čo na základe kúpnej zmluvy získal. Ak to už nie je dobre možné (napr. v medziobdobí bol tovar zničený alebo spotrebovaný), musí spotrebiteľ poskytnúť peňažnú náhradu ako protihodnotu toho, čo už nemôže byť vydané. Ak je vrátený tovar poškodený iba čiastočne, môže predávajúci uplatniť na spotrebiteľovi právo na náhradu škody a započítať svoj nárok na vrátenú kúpnu cenu. Predávajúci je v takom prípade povinný vzniknutú škodu preukázať. Predávajúci spotrebiteľovi v takom prípade vracia iba takto zníženú kúpnu cenu.

2. Tovar zašlite spolu s dokladom o kúpe najneskôr do 14 dní od dňa odstúpenia od zmluvy späť na adresu Gama print, s.r.o., Nová 1150/5, 05311 Smižany, prípadne odovzdajte tovar osobne na prevádzke Tatranská 77, 05311 Smižany. Kupujúci je odstúpením od zmluvy povinný doručiť predávajúcemu tovar kompletný vrátane kompletnej dokumentácie, nepoškodený, podľa možnosti v originálnom obale a nepoužívaný. Odporúča sa tovar poistiť. Zásielky na dobierku predávajúci nepreberá. Po platnom odstúpení od zmluvy predávajúci vráti kupujúcemu všetky platby, ktoré kupujúci preukázateľne uhradil v súvislosti s uzavretím kúpnej zmluvy, najmä kúpnu cenu vrátane nákladov na doručenie tovaru. Predávajúci však nie je povinný uhradiť kupujúcemu dodatočné náklady, ak si kupujúci zvolil iný spôsob doručenia, ako je najlacnejší bežný spôsob doručenia ponúkaný predávajúcim. Dodatočnými nákladmi sa rozumie rozdiel medzi nákladmi na doručenie, ktoré si zvolil kupujúci, a nákladmi na najlacnejší bežný spôsob doručenia ponúkaný predávajúcim. Platby budú kupujúcemu vrátené do 14 kalendárnych dní odo dňa, keď bude predávajúcemu doručené oznámenie kupujúceho o odstúpení od kúpnej zmluvy. Úhrada bude uskutočnená rovnakým spôsobom, aký kupujúci použil pri platbe predávajúcemu, ak kupujúci neuviedol iný spôsob úhrady v písomnom prehlásení o odstúpení od zmluvy, a to bez účtovania akýchkoľvek ďalších poplatkov.

3. V prípade, že kupujúci odstúpi od zmluvy a doručí predávajúcemu tovar, ktorý je použitý a je poškodený alebo neúplný alebo hodnota predmetného tovaru je znížená v dôsledku takého zaobchádzania s tovarom, ktoré je nad rámec zaobchádzania potrebného na zistenie vlastností a funkčnosti tovaru, má predávajúci voči kupujúcemu nárok na náhradu škody vo výške hodnoty opravy tovaru a uvedenia tovaru do pôvodného stavu resp. predávajúci má právo požadovať od kupujúceho preplatenie zníženia hodnoty tovaru a kupujúci je o tejto skutočnosti upovedomený. V prípade, že kupujúci odstúpi od zmluvy a doručí predávajúcemu tovar, ktorý je používaný, poškodený alebo neúplný, zaväzuje sa kupujúci uhradiť predávajúcemu hodnotu, o ktorú sa znížila hodnota tovaru v skutočnej výške, náklady, ktoré vznikli predávajúcemu v súvislosti s opravou tovaru a jeho uvedením do pôvodného stavu kalkulované podľa cenníka pre pozáručný servis tovaru. Kupujúci je povinný v zmysle tohto bodu všeobecných obchodných podmienok predávajúcemu uhradiť náhrady najviac vo výške rozdielu medzi kúpnou cenou tovaru a hodnotou tovaru v čase odstúpenia od kúpnej zmluvy.

4. Predávajúci sa zaväzuje vrátiť kupujúcemu cenu zaplatenú za príslušný tovar v lehote 14 kalendárnych dní odo dňa doručenia oznámenia o odstúpení od zmluvy predávajúcemu. Predávajúci nie je povinný vrátiť kupujúcemu cenu zaplatenú za príslušný tovar pred tým, ako mu bol tovar od kupujúceho spolu s príslušenstvom vrátane dokumentácie a pod. doručený alebo kým kupujúci nepreukáže zaslanie tovaru spolu s príslušenstvom vrátane dokumentácie a pod. späť predávajúcemu.

Pri odstúpení od zmluvy kupujúci znáša priame náklady na vrátenie tovaru predávajúcemu alebo osobe poverenej predávajúcim na prevzatie tovaru. Pri odstúpení od zmluvy kupujúci znáša priame náklady na vrátenie tovaru, ktorý vzhľadom na jeho povahu nie je možné vrátiť prostredníctvom pošty. Priame náklady spojené s vrátením tovaru nemožno primerane vypočítať vopred. Podľa dostupných informácií je predpokladaný odhad týchto nákladov v závislosti od veľkosti, hmotnosti tovaru, vzdialenosti odkiaľ sa uskutočňuje vrátenie tovaru a od cien za ktoré kupujúcim vybraný prepravca poskytuje svoje služby vo výške od 2,00€ do 150,00€

5. V prípade, ak kupujúci nesplní niektorú zo svojich vyššie uvedených povinností podľa týchto Všeobecných obchodných podmienok, odstúpenie od zmluvy nie je platné a účinné a predávajúci nie je povinný vrátiť všetky preukázateľné platby podľa týchto Všeobecných obchodných podmienok kupujúcemu a zároveň má nárok na úhradu nákladov spojených s odoslaním tovaru naspäť kupujúcemu.

Na kúpnu cenu, ktorá má byť kupujúcemu vrátená, môže predávajúci naviac započítať svoje skutočne vynaložené náklady spojené s vrátením tovaru (náklady na prepravu a pod).

PRÁVO NA ODSTÚPENIE OD ZMLUVY SPOTREBITEĽ NEMÁ V PRÍPADE ZMLÚV:

  • na poskytovanie služieb, ak s ich plnením bolo s jeho súhlasom začaté pred uplynutím lehoty 14 dní od prevzatia plnenia,
  • na dodávku tovaru alebo služieb, ktorých cena závisí na výchylkách finančného trhu nezávisle na vôli predávajúceho,
  • na dodávku tovaru upraveného podľa priania kupujúceho alebo pre jeho osobu, ako aj tovar, ktorý podlieha rýchlej skaze, opotrebovaniu alebo zastaraniu,
  • na dodávku audio a video nahrávok a počítačových programov, ak poruší kupujúci ich originálny obal,
  • na dodávku novín, periodík a časopisov, spočívajúcich v hre alebo lotérii

7. Doručenie a dodacie podmienky

Niektoré zásielky môžu byť rozdelené do viacerých balíkov. Poštovné zostáva bezo zmeny.

Všetky zásielky sledujeme až do ich doručenia, snažíme sa tak predchádzať problémom, ktoré pri doručovaní vznikajú. Predávajúci nezodpovedá za oneskorenú dodávku tovaru zavinenú kuriérskou službou, prípadne udaním nesprávnej adresy kupujúceho. Kupujúci je povinný dôkladne skontrolovať tovar pri jeho prevzatí od prepravcu/kuriéra a potvrdiť svojím podpisom prevzatie tovaru na doklade o prevzatí tovaru.

Reklamáciu za prípadné nedodanie tovaru vinou kuriéra alebo poškodenie tovaru zavinené kuriérskou službou je nutné v takýchto prípadoch uplatňovať priamo u pracovníka kuriérskej služby. Poškodený tovar kupujúci od kuriéra neprevezme a poškodenie tovaru kupujúci zaznačí do dokladu o prevzatí tovaru.
Reklamácie mechanického poškodenia tovaru zapríčineného prepravou, prevzatie ktorého bez vád potvrdil kupujúci pracovníkovi kuriérskej služby, nebudú predávajúcim uznané ako oprávnené a plnenie z takejto reklamácie nebude kupujúcemu poskytnuté.

AKO POSTUPOVAŤ PRI VRÁTENÍ TOVARU

  • pripravte zásielku podľa popisu nižšie.
  • tovar, ktorý budete zasielať späť na adresu zašlite podľa popisu nižšie vami zvoleným prepravcom.

AKO ZÁSIELKU PRIPRAVIŤ

Zásielka musí byť kompletná (vrátane príslušenstva a všetkej dokumentácie) a v stave, v akom ste ju prevzali pri dodávke. K tovaru priložte doklad o kúpe. Vždy prosím použite baliaci papier či kartón, tak aby nemohlo počas prepravy dôjsť k polepeniu, popísaniu či inému znehodnoteniu pôvodných obalov. Neposielajte tovar na dobierku, odporúčame Vám tovar poistiť. Peniaze vám budú vrátené na bankový účet (nezabudnite ho uviesť) a to zvyčajne do 3 pracovných dní od obdržania zásielky. V prípade vrátenia tovaru bude suma znížená o prepravné náklady (neplatí pre reklamácie!).

8. Spôsob úhrady

Všetky spôsoby úhrady, možno vybrať pred výberom dopravy. Všetky spôsoby platby sú zahrnuté v cene dopravy.

  1. Dobierka – objednaný tovar Vám zašleme poštou a pri prevzatí tento tovar uhradíte v hotovosti.
  2. Platobná karta – zaplatíte online a objednaný tovar Vám ihneď zašleme.
  3. Bankový prevod – zaplatíte prevodom na náš účet. Po obdržaní platby Vám objednaný tovar ihneď zašleme

9. Bezpečnosť

Pri platbe platobnými kartami sa nemusíte báť zneužitia. Využívame preverenú platobnú bránu s protokolom 3-D secure, podporovaným kartovými asociáciami. Všetky interné informácie (heslá, mená, operácia) sa šifrujú. Pre zvýšenie rýchlosti nešifruje všeobecné informácie (informácie o jednotlivých položkách tovaru).

10. Zaslanie obchodných oznámení a ukladanie cookies

Kupujúci súhlasí so zasielaním informácií súvisiacich s tovarom, službami alebo podnikom predávajúceho na elektronickú adresu kupujúceho a ďalej súhlasí so zasielaním obchodných oznámení predávajúcim na elektronickú adresu kupujúceho. Kupujúci súhlasí s ukladaním tzv. Cookies. Kupujúci môže tento súhlas kedykoľvek odvolať.

11. Alternatívne riešenie sporov (ďalej len ARS)

1. Kupujúci – spotrebiteľ – má právo obrátiť sa na predávajúceho so žiadosťou o nápravu (e-mailom na obchod@nadtatrou.sk), ak nie je spokojný so spôsobom, ktorým predávajúci vybavil jeho reklamáciu alebo ak sa domnieva, že predávajúci porušil jeho práva. Ak predávajúci odpovie na túto žiadosť zamietavo alebo na ňu neodpovie do 30 dní od jej odoslania, spotrebiteľ má právo podať návrh na začatie alternatívneho riešenia sporu subjektu alternatívneho riešenia sporov (ďalej len subjekt ARS) podľa zákona 391/2015 Z.z. ARS subjektami sú orgány a oprávnené právnické osoby podľa §3 zákona 391/2015 Z.z. Návrh môže spotrebiteľ podať spôsobom určeným podľa §12 Zákona 391/2015 Z.z.

2. Spotrebiteľ môže podať sťažnosť aj prostredníctvom platformy alternatívneho riešenia sporov RSO, ktorá je dostupná online na http://ec.europa.eu/consumers/odr/index_en.htm.
Alternatívne riešenie sporov môže využiť len spotrebiteľ – fyzická osoba, ktorá pri uzatváraní a plnení spotrebiteľskej zmluvy nekoná v rámci predmetu svojej podnikateľskej činnosti, zamestnania alebo povolania. Alternatívne riešenie sporov sa týka len sporu medzi spotrebiteľom a predávajúcim, vyplývajúceho zo spotrebiteľskej zmluvy alebo súvisiaceho so spotrebiteľskou zmluvou. Alternatívne riešenie sporov sa týka len zmlúv uzatvorených na diaľku. Alternatívne riešenie sporov sa netýka sporov, kde hodnota sporu neprevyšuje sumu 20 EUR. Subjekt ARS môže od spotrebiteľa požadovať úhradu poplatku za začatie alternatívneho riešenia sporu maximálne do výšky 5,00€ s DPH./

Podrobnejšie informácie o celej problematike nájdete v Zákone č. 391/2015 o alternatívnom riešení spotrebiteľských sporov, v Nariadení Európskeho parlamentu a rady EÚ č.

12. Reklamácie

V prípade, že tovar, ktorý ste od nás dostali, je poškodený alebo nefunkčný, postupujte podľa reklamačného poriadku. Vrátenie tovaru z dôvodu odstúpenia od zmluvy je popísané v bode 6. Obchodných podmienok.

13. Reklamačný poriadok

Výrobky, na ktoré sa vzťahuje právo uplatnenia reklamácie musia byť odovzdané na posúdenie ihneď po zistení závady, musia byť čisté a s náležitými dokladmi a popisom závady, prípadne označeným miestom závady.

AKO POSTUPOVAŤ

V prípade reklamácie môžete zvoliť dve možnosti, postupujte podľa popisu nižšie:

Zašlite výrobok na adresu:
Gama print, s.r.o.
Nová 1150/5
05311 Smižany

Preprava je hradená stranou predávajúceho. Akonáhle budete vedieť kedy a kde zásielku budeme môcť vyzdvihnúť, kontaktujte nás. Zásielka musí byť kompletná (vrátane príslušenstva a všetkej dokumentácie) a v stave, v akom ste ju prevzali pri dodávke. K tovaru priložte doklad o kúpe. Vždy prosím použite baliaci papier či kartón, tak aby nemohlo počas prepravy dôjsť k polepenie, popísanie či inému znehodnoteniu pôvodných obalov. Neposielajte tovar na dobierku, v takom prípade nebude tovar prevzatý. Odporúčame Vám tovar poistiť. Ihneď po obdržaní tovaru obdržíte reklamačný protokol. Tovar musí byť pre prepravu riadne zabalený, tak aby nedošlo k jeho ďalšiemu prípadnému poškodeniu. Chybný alebo poškodený tovar bude vymenený alebo bude vrátená kúpna cena. K tovaru musia byť priložené všetky listiny, ktoré nakupujúci s tovarom obdržal, teda napríklad paragón, záručný list a iné. Predávajúci nepreberá zodpovednosť za škody vyplývajúci z prevádzky produktov, funkčných vlastností a škôd z neodborného používania produktov, rovnako ako škôd spôsobených vonkajšími udalosťami a chybnou manipuláciou. Na vady tohto pôvodu sa nevzťahuje ani poskytnutá záruka. Tovar je z hygienických dôvodov na reklamáciu prijatý len riadne vyčistený. Ak výrobca poskytuje záruku dlhšiu, je uvedená pri tovare v katalógu. U zamietnutých reklamácií môžu byť účtované náklady na reklamačné konanie a manipulačné poplatky. O vybavení reklamácie budete informovaní e-mailom, prípadne SMS. Rovnako ako pri dodaní objednávky budete informovaní o expedícii balíka a termíne doručenia.

Pokiaľ kupujúci nie je spokojný so spôsobom, ktorým predávajúci vybavil jeho reklamáciu alebo ak sa domnieva, že predávajúci porušil jeho práva, má možnosť obrátiť sa na predávajúceho so žiadosťou o nápravu. Ak predávajúci na žiadosť o nápravu odpovie zamietavo alebo na ňu neodpovie do 30 dní odo dňa jej odoslania, kupujúci má právo podať návrh na začatie alternatívneho riešenia svojho sporu podľa ustanovenia § 12 zákona č. 391/2015 Z. z. o alternatívnom riešení spotrebiteľských sporov a o zmene a doplnení niektorých zákonov.
Príslušným subjektom na alternatívne riešenie spotrebiteľských sporov je Slovenská obchodná inšpekcia Prievozská 32, 827 99 Bratislava 27, www.soi.sk alebo iná príslušná oprávnená právnická osoba zapísaná v zozname subjektov alternatívneho riešenia sporov vedenom Ministerstvom hospodárstva Slovenskej republiky (zoznam je dostupný na stránke http://www.mhsr.sk) spotrebiteľ má právo voľby, na ktorý z uvedených subjektov alternatívneho riešenia spotrebiteľských sporov sa obráti.

Ďakujeme Vám za čas, ktorý ste strávili prečítaním obchodných podmienok.

Obchodné podmienky sú platné od 1.4.2017 do odvolania.

V prípade zmeny obchodných podmienok, sú platné obchodné podmienky, ktoré boli v platnosti k dátumu nákupu.

Poradíme? Napíš nám správu na zákaznícku podporu.

Ak máš akékoľvek otázky, napíš nám e-mail a pokúsime sa ti pomôcť osobne 🙂
Napísať email
9:00 - 17:00

Vdýchnuť bežným predmedom život a vyčariť úsmev na tvári - to je poslaním e-shopu Nad Tatrou.

Info o nákupe

  • Môj účet a objednávky
  • Časté otázky
  • Obchodné podmienky
  • Doprava a poštovné
  • Možnosti platby
  • Reklamácia a vrátenie
  • Kontakt

Info o produktoch

  • Veľkostné tabuľky

Súkromie

  • Používanie cookies
  • Ochrana osobných údajov

Výroba na zakázku

Už viac ako 20 rokov vyrábame a potláčame textil a reklamné predmety. Ponúkame zákazkovú výrobu tričiek, šatiek a hrnčekov a  iných darčekov s potlačou. Spolupracujeme s firmami, mestami obcami a organizáciami. Pre viac informácií o výrobe na zakázku stačí napísať na objednavky@nadtatrou.sk a budeme sa ti venovať.
  • Tričká s vlastnou potlačou
  • Hrnček s vlastnou potlačou
  • Reklamné predmety
  • Darčeky pre mestá a obce
  • Firemné darčeky

Copyright © 2015 - 2022 Gama print, s.r.o.

Facebook Instagram Pinterest

Používame súbory cookies na analytické a marketingové účely. Klinutím na tlačítko "Súhlasím" v súlade so zákonom o ochrane osobných údajov a nariadením Európskeho parlamentu súhlasíš s ich použitím. Súhlas môžeš odvolať v nastaveniach.

Milí zákazníci

Pre objednávky prijaté po 17. 12. negarantujeme doručenie do Vianoc. Robíme všetko pre to, aby sa k vám balíky dostali čo najskôr.

Ďakujeme za pochopenie.

Kategórie produktov

Vyber si darčeky podľa kategórie. Filtrovať ich môžeš v ďalšom kroku.

  • Výpredaj
  • Odznaky a kľúčenky
  • Modrotlač
  • Dámske tričká
  • Pánske tričká
  • Folklórne hrnčeky
  • Zubné kefky
  • Multifunkčné šatky
  • Folklórne eko tašky
  • Levanduľové vrecká
  • Nákupný košík
Menu
  • Výpredaj
  • Odznaky a kľúčenky
  • Modrotlač
  • Dámske tričká
  • Pánske tričká
  • Folklórne hrnčeky
  • Zubné kefky
  • Multifunkčné šatky
  • Folklórne eko tašky
  • Levanduľové vrecká
  • Nákupný košík
Kontakt
Nad Tatrou
Powered by  GDPR Cookie Compliance
Ochrana osobných údajov

Spracúvanie osobných údajov sa riadi nariadením Európskeho parlamentu a rady EÚ č. 2016/679 z 27. apríla 2016 o ochrane fyzických osôb pri spracúvaní osobných údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov, ktorým sa zrušuje smernica 95/46/ES (všeobecné nariadenie o ochrane údajov) a zákonom SR č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov.

Kto spracúva moje osobné údaje?

Prevádzkovateľom webovej stránky a spracovateľ osobných údajov je spoločnosť Gama print, s.r.o. so sídlom Nová 1150/5, 05311 Smižany, Slovensko, IČO: 47 036 486, DIČ: 2023705871, zapísaná u Okresného súdu Košice I, vložka 31751/V (ďalej len „prevádzkovateľ“). V prípade udelenia dobrovoľného súhlasu s vašimi osobnými údajmi pracujú aj naši sprostredkovatelia: spoločnosť Google LLC a Facebook Inc.

Aké údaje o mne spracúvate?

Spracúvame len tie osobné údaje, ktoré sú potrebné v súvislosti s uzatvorením kupnej zmluvy pri vykonaní objednávky a registráciou na našej stránke tzn. vytvorením zákazníckeho účtuNákup tovaru a služieb prostredníctvom e-shopu ( rezervácie ) dodanie tovaru, vybavovanie reklamácií.
Prevádzkovateľ spracúva za účelom predaja (uzatvorenia kupnej zmluvy) nasledovné osobné údaje návštevníka webovej stránky:

• krstné meno a priezvisko,
• korešpondenčná adresa, ktorá je zároveň fakturačnou adresou,
• dodacia adresa v prípade ak sa líši od fakturačnej adresy,
• prihlasovacie meno a prihlasovacie heslo v prípade vytvorenia zákazníckeho účtu,
• e-mailová adresa pre doručenie potvrdenia objednávky a ďalších informácií súvisiacich s objednávkou.

 

...kompletné podmienky ochrany osobných údajov nájdete na tejto stránke 

Povinné cookies

Na tejto karte sa nachádza zoznam Povinných cookies, ktorých použitie je nevyhnutné na správne fungovanie webovej stránky a internetového obchodu.

WordPress – pri stránkach, ktoré bežia na systéme WordPress si systém ukladá tieto informácie:

  • prihlasovacie meno
  • heslo

Tieto informácie sú v cookies uložené v šifrovanej podobe.

WooCommerce – E-shopy, ktoré bežia na platforme WooCommerce (WordPress) si ukladajú okrem vyššie uvedených aj tieto informácie:

  • údaje o stave košíka– informácie o tom, či návštevník už má v košíku produkty a ak áno, aké
  • session– obsahuje unikátny kód (pridelený každému návštevníkovi), vďaka ktorému vie nájsť v databáze presné údaje o stave košíka

If you disable this cookie, we will not be able to save your preferences. This means that every time you visit this website you will need to enable or disable cookies again.

Analytické a marketingove súbory cookie

Osobné údaje sú spracúvané prostredníctvom služby Google Analytics. Tieto údaje potrebujeme na analýzu návštevnosti našej webovej stránky.

Osobné údaje sú spracúvané prostredníctvom služby Facebook Pixel. Tieto údaje potrebujeme na personalizáciu reklamy s cieľom zabezpečiť, že sa reklama webovej stránky zobrazí tým užívateľom, ktorí majú záujem o naše produkty, služby a obsah.

Prosím najprv povoľte Povinné Cookies, aby sme mohli prispôsobiť vaše nastavenia.

Informácie o súboroch cookies

Súbory cookie
S cieľom zabezpečiť riadne fungovanie tejto webovej lokality ukladáme na vašom zariadení malé dátové súbory, tzv. cookie. Je to bežná prax väčšiny internetových obchodov.

Čo sú súbory cookie?
Súbor cookie je malý textový súbor, ktorý webová lokalita ukladá vo vašom počítači alebo mobilnom zariadení pri jej prehliadaní. Vďaka tomuto súboru si webová lokalita na určitý čas uchováva informácie o vašich krokoch a preferenciách (ako sú prihlasovacie meno, jazyk, veľkosť písma a iné nastavenia zobrazovania), takže ich pri ďalšej návšteve lokality alebo prehliadaní jej jednotlivých stránok nemusíte opätovne uvádzať.

Ako používame súbory cookie?
Tieto webstránky používajú súbory cookies na zapamätanie si použivateľských nastavení, pre analýzu návštevnosti stránky a lepšie prispôsobenie reklám záujmom návštevníkov a pre nevyhnutnú funkcionalitu webstránok.

Ako kontrolovať súbory cookie?
Súbory cookie môžete kontrolovať alebo zmazať podľa uváženia – podrobnosti nájdete na stránke aboutcookies.org. Môžete vymazať všetky súbory cookie uložené vo svojom počítači a väčšinu prehliadačov môžete nastaviť tak, aby ste im znemožnili ich ukladanie. V takomto prípade však pravdepodobne budete musieť pri každej návšteve webovej lokality manuálne upravovať niektoré nastavenia a niektoré služby a funkcie nebudú fungovať.

Ako odmietnuť používanie súborov cookie?
Používanie súborov cookie je možné nastaviť pomocou Vášho internetového prehliadača. Väčšina prehliadačov súbory cookie automaticky prijíma už vo úvodnom nastavení. Môžete tiež odvolať svoj súhlas na používanie niektorých cookies v sekcii "Nastavenie používania cookies"